tirsdag 31. desember 2013

12 tags of 2013 - December


 
Siste dag i året og siste tag i 2013. 
Ta en titt i bloggen til Tim Holtz ...han viser alltid så fine teknikker.
Denne gangen er det Frosted Film og Clearly for Art som er i fokus.
Fantastiske produkter som gir fine resultater. 
Takk til Tim for all inspirasjon han gir!

For å få en 3D effekt med stensilen påførte jeg Light Strukturpaste.


Limte fast tre perler i midten og drysset Distress Glitter - Clear Rock Candy over før limet hadde tørket.
 

Sprayet Perfect Pearls Mists  - Heirloom Gold over tag'en før jeg limte på blomsten.
 

Ha en fortsatt fin 31. Desember 
Anne Kristine

7 kommentarer:

Sue Marrazzo Fine Art sa...

PRETTY Cute!!!!!

Anne- Elisabeth sa...

En aldeles nydelig tagg,
Gleder meg til å se hva du lager i året som kommer. Godt Nytt år, Klem

Maria Engelwinge sa...

Åh så fint! Måste se till och skaffa mig sån där frosted film för nu har jag sett så många använda det och resultatet är så otroligt snyggt. God fortsättning och tack för all inspiration du gett mig under året som gått!

KFE Design sa...

Virkelig flot tag. Tak for mange fine ting du har vist på din blog i året gik. Glæder mig til at følge dig i det nye år.

Marianne H sa...

Vakker, vakker, vakker!!!!! :))) gleder meg til alle innleggene dine i 2014 med masse inspirasjon. Ønsker deg et flott år, varm og god klem, Anne.

Words and Pictures sa...

Such a gorgeous take on Tim's tag - I love it!
Alison x

Linda sa...

Dette var en virkelig flott tag. Nå fikk jeg og lyst til å teste dette. Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...