tirsdag 13. mars 2012

Lage "egne" tags med Silhouette Cameo


I dag har jeg lyst til å vise dere som har Silhouette hvordan man kan lage sine "egne" tags av motiver som man kan laste ned fra internett. Dette motivet fant jeg hos Silhouette Online store .



 1. Trykk på "Draw a round rectangle" og lag en firkant som du syntes passer til motivet.
2. Merk begge elementene og trykk på "Align" og så trykker du på "Align center".
 Da sentrerer du firkanten. 


Merk begge elementene og høyreklikk på musen og trykk "Weld"
Da "smelter" du sammen motivet og firkanten.

....og du har en tag :o))

Jeg flyttet tag'en opp i hjørnet for å spare kartong.

Ferdig resultat. 
Sydde en konvolutt som passet til tag'en. 
Mønsterarkene fra Pion design.




Håper dette var til hjelp for deg som har Silhouette. 
Ha en fortsatt fin dag...her har det vært deilig sol i dag ....vårstemning!
Anne Kristine

Produkter som er brukt:

9 kommentarer:

Monica sa...

WOW, takk for tipset, dette har jeg ikke tenkt på. Har selv den gamle silhouetten, og det kan fint gjøres der også. Dette må forsøkes.

Unni sa...

Sååå bra Anne!!! Du er så flink til å finne ut av ting og jeg takker så mye for tipset :)

morkaren sa...

Hvor er du dygtig, (det ser svært ud)jeg har ikke en silhuette, jeg er bange for jeg ikke kan finde ud af det. knus morkaren.

Anne-Eddie sa...

Så smart, bare jeg hadde hatt en sånn... ! Mange muligheter, en gang kanskje jeg får en jeg og..
Klem fra Anne-Eddie :)

Sol sa...

WOW.. Nydelig Tag...
Vakkert motiv.. Og dette er en kreativ Tag med stilige og Lekre Detajer..
Kjempestilig! :o)

lillesmor sa...

Så utrolig lekker! Har alltid sagt at jeg ikke trenger eller skal ha en sånn maskin, men nå ble jeg nesten fristet... nesten;-)

Ha en fin kveld.

Riet sa...

What a wonderful card.

Hugs Riet.xx

Ros sa...

Thank you so much for sharing this ... such a beautiful creation

Maya sa...

Hurra!!
Etter mye om og men, enorm mengde med timer for å innstallere først laptop på nytt, så finne drivere og program til min gamle silhouette..
Men nå, akkurat nå!
Nå har jeg en tag *Smiler stort*
Hurra for eldgamle maskiner, og ikke minst jenter med "må-ha" begjær ;)
Ha ei fortsatt flott påske, Anne Kristine <3
Go`klem fra Maya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...