tirsdag 6. desember 2011

12 tags of Christmas tag 6

 6. desember og tag nr. 6 ...tenkt at vi allerede er halvveis....så fort tiden går. 
Det er like spennende hver dag å "åpne" dagens "luke" hos Tim Holtz å se hvilke teknikker som 
skal brukes på dagens tag. Liker veldig godt dagens teknikk med bruke av folie og maling. 
Jeg har laget min egen versjon av dagens teknikk siden jeg ikke 
hadde den samme embossing folder som Tim har brukt.
Jeg er veldig glad i denne snømannen og det var 
lett å velge denne embossing folder til dagens tag.
Sjekk bloggen til Tim og se hvilke teknikker han bruker i dag :o))




Produkter som er brukt: 
  Sizzix embossing folders - Flurries & Snowman og  Christmas Background & Border
Drill Punch  

♥♥♥
Ha en flott 6. desember alle sammen. 
Klem Anne Kristine

15 kommentarer:

Unknown sa...

Прелестно! Снеговик-красавец!

Riet sa...

So wonderful tag.

Hugs Riet.xx

Anne-Eddie sa...

Denne var nydelig!
Klem fra Anne-Eddie :)

Людмила Кодымская sa...

Wow!wonderful!

Gitte sa...

Igen et smukt Tag.

Scrappellen sa...

Ååh..Anne..kjære deg, denne var bare lekker og jeg likte den myyye bedre en orginalen, i dag♥!:) Teknikken var fin, men liiitt for mye rot, etter min smak!:)
Jeg har laget 2, men venter på varer for å lage noen flere..og kan jo lage de, men siden det er bestillt, så vil jeg vente litt!:))
HA en vakker dag♥. Her snør det nå, så det er så koselig atte!!:)
Klem, Ellen

Marianne H sa...

Denne er bare helt lekker og (hvisker) finere enn mester Tim sin.Mye å hente ideer fra hos deg og. Jeg storkoser meg med å prøve alle teknikkene han kommer opp med, morsomt.

Suzanne Bouchard sa...

Beautiful tag! I love the soft look of the light blue and the foliage details you added. Bravo.

Jennie Atkinson sa...

The colours and effects are stunning.

Torill sa...

denne var MYE finere enn TIm sin!! Likte denne kjempegodt!!
Takk for inspirasjon!

Anita Houston The Artful Maven sa...

Seriously...I love this tag! Great metal embossing...it came out wonderful! I love all the greenery as well!!!

lam sa...

Hvor ser det godt ud. Din vellykket teknik giver taget et smukt skinne frost skær. som passer perfekt til snemanden. Dit tag er betydlig flottere end Tims ;O)

Walkiria Celada. sa...

Preciosa, el fondo está muy bien trabajado, saludos.

Sandra sa...

This tag is just gorgeous! It's so colorful! It made me smile :D!

Ros sa...

I am really enjoying your tags ... they are all so beautiful

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...