torsdag 22. september 2011

Tag {Pion design}

 Blir aldri lei av å skape med arkene til Pion design...der er bare så vakre ♥
Enda en tag...blir nok ikke lei av å lage tags heller :o))

Mønsterarkene som er brukt her er bårder, vårdikt og Viol.
Bysten er stanset ut med Tim Holtz sizzix dies og malt over med hvit crackle paint.
Limte på hvit tyll bånd...pyntet med liten trespole (kjempesøte) fra Maya Road.
Teksten er rub-ons fra Melissa Frances



Festen en sikkerhetsnål fra MM sammen med en saks charms på seam binding bånd
som er farget med distress ink pute milled lavendel

I morgen reiser jeg til Helsingborg og skal endelig få treffe teamet til Inzpira Magazine.
Det blir messe og kurs. Gleder meg!
Ønsker dere alle en riktig god helg :o))
Klem Anne Kristine

22 kommentarer:

Pirkkis sa...

Cute! That would be so perfect for my friend who does stitching as her job.

Synnøve sa...

Sukk... Noe så nyyydelig, Anne:)
Du må ha god tur og kose deg i helga:)
klem, Synnøve

Synnøve sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Gro Tjeltveit sa...

Du er bare så utrolig flink. Er innom her ganske ofte og lar meg stadig imponere over de nydelige tingene du lager. Er spesielt glad i taggene dine. Og så fint som du presenterer det hele med flott fototeknikk og vinkling. Veldig bra. Ha en flott dag :-))

Majas Verden sa...

Hei. Det tror jeg er noe av det flotteste jeg har sett. Så nydelig. Det snakker nok litt ekstra høyt til meg fordi jeg også driver å syr. Men WOW, så nydelig. Det er vel ikke mer å si!
Du er bare vanvittig dyktig.
Ha en fortsatt flott dag.
Klem Maja

Anne-Eddie sa...

Kjempevakkert!
Du er så flink. Ikke bare til en ting, men alt som har med scrapping og kortlaging å gjøre !
Klem fra Anne-Eddie :-)

Lenie Hempen sa...

Hoi Anne

Dit ziet er prachtig uit.
Echt schitterd mooi.


Gr Leny Hempen

Pia sa...

super flot tag med så mange fine teknikker, lækkert med crackle paint og fint med ginen og alle de søde detaljer
knus Pia

Gitte sa...

Rigtig nydeligt Tag.
God tur til Helsingborg.

Karin Dahl sa...

En nydelig og kreativ tag, med mange små og fine detaljer:)
Ønsker deg en god tur, masse kos og mye innspirasjon:)
Clemzy Karin D

Ghanya sa...

This tag is really beautiful.
There is so much to see on it!

Hugs
Ghanya

Shuta-ta sa...

Очень очень красиво!!!!!!

Marlies sa...

A gorgeous tag! lovely soft colours, beautiful Pion paper and beautiful details!
hugs, Marlies

Anne Bente sa...

åh.... igen noget sååå nydelig

klemmm

Heidi sa...

Ååååååh så utrolig vakkert ♥ nydelige detaljer og farger. Takk for super inspirasjon

Klem fra Heidi

Kortmanitove sa...

Herlig Tag! Elsker temaet for tagen, syrommet, og du har fått med så mange fine detaljer...
Tove

Guri sa...

Nyyydelig!

Broggis sa...

Nå er det lenge siden jeg har vært innom deg Anne! Men du skuffer aldri! Disse arkene fra PIon er bare helt utrolig nydelig, jeg tror jeg har kjøpt en hel haug. Hadde vært artig å treffes snart! Mange klemmer fra Anette

gift ideas sa...

Awesome idea to make new year card and any occasions card very easily create from your shared idea. It is very much useful for kids birthday. A perfect arrangement you done with three buttons, quotations, flowers with green leaf and at last that measurement chart.

Askepott sa...

Du er så utrolig flink med disse tag'ene. Jeg syr mye, så denne falt helt i min smak. :-))

Ha ei fin helg!!

Jani sa...

Wonderful! As all your other creations, too!
I'm so sorry for popping by so rarely!
Jani x

Cottagebaeren sa...

Wunderschöner Anhänger, gab es viele auf der Messe beim LaBlanche Stand....war hin und weg.
Sieht wirklich traumhaft aus!!
Liebe Grüße
Silvie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...