mandag 6. juni 2011

Titteskap


Vi var i bryllup i helgen og jeg hadde den ærefulle oppgaven å være forlover.
Laget dette titteskapet til min venninne med små ting som symboliserer henne 
og våre felles interesser. 
Selve titteskapet er Configuration fra Tim Holtz 
Brukte det samme mønsterarket jeg hadde på det forrige titteskapet.
Syntes det passer så fint til litt romantiske titteskap. 
Mønsterarkene jeg har brukt både inni og utenpå er fra Pion design.
Ellers har jeg funnet småting hos Panduro, charms er fra Kuttut.
Føttene, hjørnene og tissues tape er fra Tim Holtz 
Malte over tissues tape med Glue n'seal  matte.
Prismen som jeg har på toppen av skapet er fra Melissa Frances.

 De små heftene har jeg funnet på internett og printet ut. Målbåndet er fra Pion desing klippeark


Symaskinen er fra Panduro og dukken er fra Tim Holtz





 Blomsten over her er fra Prima.

Håper alle har hatt en fin helg :o))
Ha en flott start på en ny uke.
Klem Anne Kristine

44 kommentarer:

Trine sa...

Åh så nydelig! Elsker alle småtingene og måten de er stilt opp på! akkurat som om jeg lever meg inn i et lite hus... HÆRLIG! :)

Anne sa...

Wow, noe så nydelig!
Elsker alle de små søte duppedittene. ;)

Kylie sa...

Oh wow Anne! This is just gorgeous :) It reminds me of a dolls house, only for grown up girls :) Beautiful!
Hugs
Kylie xx

Hege sa...

så utrolig nydelig!!!! Heldig venninna di som har ei venninne som deg!!

God mandag!

Hege

Einat's Art World sa...

This is fabulous, just beautiful, I love it!!!

schnipselchen sa...

So pretty. wonderful. I love the little details. great work

Annette sa...

WOW!! du er så fantastisk dyktig med alle de små detaljene du lager på hvert ett prosjekt!!

Å må si tusen takk for alle de kjekke kommentarene du legger igjen hos meg!! Betyr kjempemasse å høre godord fra en så dyktig scrapper som deg :)

Klem Annette

Mariannes gjenbruk sa...

Nyyyydelig Anne ;-) Du er en sann mester!!!!
Håper du får en strålende uke i Halden!

Maia sa...

Wow beautiful!!!!!
Those little weddingbirds, tiny shoes, Mini magazines and other very pretty details!
Very nice to look at!!
Greatings Maia

Anja´s kortkreasjoner sa...

wow, noe så lekkert :) virkelig en fantastisk gave å gi, spekket av detaljer :) imponerende prosjekt :) og ikke minst inspirerende
klem, Anja

Daniel August sa...

WOW!

For en detaljrikdom, og for en fantastisk utførelse!

››Daniel

Mandy's Magnolia cards sa...

oh wooooow!! What a Beautiful work!
i love the little details
greetings, mandy

HegeT sa...

WOW........
Dette var utrolig lekkert..!!..
Sist jeg var på Bikuben studerte jeg det titteskapet du hadde/har der, og det var en kunnstverk!! Masse herlige små detaljer, og en oppdaget nye ting hele tiden...
Lekkert, lekkert, lekkert..!!..

klem
HegeT

Bodil sa...

Så nydelig titteskap med mange flotte ting inni og lekre papirer. Må være mye jobb og mange koselige stunder for å lage et slikt titteskap.
Ha en fin dag, klem :)

Lena sa...

Nyyyydelig! Mange lekre detaljer!

Jonna sa...

Kjempelekkert! Utrolig mange nydelige detaljer.

Charlotte Ravn sa...

Wow hvor er den bare super flot! Så mange fine detaljer og så med det lækre Pion Design papir. :)

Marjie Kemper sa...

Fabulous! Love all the details, especially your bride and groom doves... so sweet!

Aina sa...

Wow, så utrolig flott! Det må da ha vært en kjempejobb :)

Randi Elisabeth sa...

Ååååå så nydeig, FOR noen detaljer....du er fantastisk. kan tenke meg dette falt i smak:)

angel sa...

Ależ to jest cudowne! Mogę patrzeć i patrzeć, tyle tu szczegółów!
Wonderful!!!;)

Karina Beck sa...

WOW, siger jeg bare!!!!!

Riet sa...

This is so WONDERFUL.

Hugs Riet.xx

Lenie Hempen sa...

Hoi Anne

Dit ziet er weer prachtig mooi uit.
Echt schitterend.


Gr Leny Hempen

livmme sa...

For en flott gave! Håper at mottageren ble glad, for her ligger det mange timer arbeid bak! Dette er slik kunstverk en kan sitte og kikke på lenge lenge og finne nye detaljer hele tiden. Så fint!

Marthe sa...

For et arbeid!! Det er noe av det mest fantastiske jeg har sett innenfor scrapping!!!

Vibeke sa...

Vet du, Anne: Du får meg målløs hver gang du legger ut noe i bloggen din du!! Denne var bare så utrolig vakker - og for en hyggelig ting å gjøre til venninnen din!!:)

Håper du får en fin tirsdag:)

Therese sa...

WOW...såååå flott da! Dette må ha vært litt av en jobb...feste papirer i alle kroker og kriker. Lekkert gjennomført og så mange herlig småting. Fantastisk gave! :)

Rae Cooper sa...

Gorgeous yet again!

Marianne H sa...

Jeg kan ikke annet enn si meg enig med alle andre her. Dette er rett og slett helt nydelig. Du er suoerdyktig, takk for masse inspirasjon og gode ideer.
Ha en fin restuke:-D

Color In the Box sa...

Ola !!
Adorei o projeto !!
Esta lindo !![

Beijos Coloridos !!
Lu - True Colors

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ sa...

wow...beautifull with all those little details!!

Greetings, Hilde

Annette sa...

...jag är mållös... så underbart vackert och kreativt..!

Jacqueline (Sjakkie) sa...

Wow, this project is beautiful! Everything in/on it is perfect.
Hugs Jacqueline

Hildegunn sa...

Så fantastisk nydelig arbeid! Du er helt rå på alt slikt!
Tenker venninnen din ble glad for dette :)

Ha en fiiin kveld!
Klem

BOXERGEK sa...

Beautiful, i love it!!!

TrineH sa...

Hei Anne :)
For en fantastisk kreasjon.... jeg blir stadig mer og mer imponert over hva du får til altså. Alle de lekre detaljene også...Prikken over I`en var jo de små magasinene. Herreminhatt altså....venninnen din må ha blitt helt satt ut over denne gaven her. Heldig heldig henne (har fått en selv som Ellen lagde til meg da)

God klem til deg Anne fra Trine på Bikuben :)

Anja sa...

Wauw... virkelig virkelig lækkert projekt du har lavet. Med mange skønne små detaljer. Rigtig flot!
Tak for kigget og inspiration

Pia sa...

hvor er det et fantastisk smuk stykke arbejde , så mange søde detaljer og en nydelse at gå på opdagelse i alle de fine rum du har dekoreret, supert anne.Du må have en god dag
stort knus fra Pia

Guri sa...

For ei fantastisk gave å få!!!
Så mange spennande og flotte detaljer. Eg er imponert.

Anneli sa...

For et nydelig titteskap! Veldig koselig med en personlig gave, som også er laget med hjertet <3

Som "Pandurodame" må jeg jo bare kommentere hvor hyggelig det er at du bruker våre produkter :)

På mandag var jeg en tur på Bikuben og da kunne jeg nyte synet av alt det vakre du hadde laget for dem <3
Jeg gleder meg alltid til å se dine prosjekter, elsker de små detaljene :)
Ha en strålende pinsehelg Anne Kristine!
Anneliklem til deg :)

Anonym sa...

Ååååååå <3 <3 <3

Nå ble jeg bare kjempeinspirert til å lage et titteskap! Dette er noe av det nydeligste jeg har sett på lenge! I LOVE IT!!! <3

Synnøve sa...

Oi, oi, oi!!! Dette er det vakreste jeg har sett, EVER!!!!!
Du er bare helt rå;D
klem

Karmeleiro sa...

I found your blog by accident and I can't stop browsing it!! So beautiful, detailed works!! Love them so much!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...