mandag 7. februar 2011

Kjære konfirmant....

 Enda et konfirmasjons kort med mønsterark fra Pion design.
De arkene er bare så nydelig og jeg er litt forsiktig med å ikke pynte for mye,
vil jo gjerne at de vakre mønstene på arkene kommer frem.
Motivet har jeg funnet på internett...husker ikke hvor.
Sommerfulgen er punch fra Martha Stewart.

Liker så godt dette tekst stempelet som er fra Inkido.
 Båndet ( som jeg har kjøpt hos Zipperstop) har jeg farget med Distress ink pad faded jeans.
 Teksten inni kortet er også fra Inkido. Sydde fast et "postkort" til panelet før jeg
limte panelet på selve kortet.
Sommerfuglen og frimerket har jeg klippet ut fra et Pion design ark.


Ønsker deg en flott start på en ny kreativ uke :o))
Klem Anne Kristine

13 kommentarer:

Lydia sa...

Beautiful card! Love the insite too, with the nice butterfly !

Greetings, Lydia

Veronique sa...

Kortet var kjempe lekkert...nydelige farger du har brukt :)

Jeg likte veldig arket :)

Unknown sa...

PERFECT!!!!!
Ameiiiiii!!!
Kisses very kisses!!

Cathrines-creative sa...

Nydelig kort:-)

Pinklady 68 sa...

Lekkert konfirmasjonskort!! Nydelig med de lyseblå detaljene til motiv og Pion arkene:-)

Ha en fin dag Anne! Klem Laila.

❤ Kaia sa...

Dette var lekkert Anne.
Papirene er så lekre, jeg må nok ha flere av de jeg og ja.
Var på ebay i går og fikk 35 promarkere for under 500,-
Det var ikke gærnt....
Klem fra Kaia

Marte sa...

Hei Anne :)
Hvordan går det med deg? Så lekkert dette kortet er, er også utrolig glad i arkene fra Pion. De er så sarte og herlige, og synes absolutt de kommer til sin rett her hos deg!
Hvordan går det med din datter? Har lille A kommet enda?
Klem fra meg

Ana Márquez sa...

Wonderful! Congratulations :-)

Anne Bente sa...

hvor er det dog nydeligt, som alt du laver, total lækre stempler

klemmmmm

Jenny - Pion Design sa...

Otroligt vackert kort!
Det är som magi att se de alster du skapar! Våra papper från Pion design kommer verkligen till sin rätt i dina händer.
Kram från Jenny

Aina sa...

Å, dette var virkelig lekkert! :)

Sissel sa...

Nydelig kort! Er stadig innom bloggen din og er virkelig fasinert av alt det fine du lager!

mandana sa...

Oh, den är bara så fint.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...