mandag 1. november 2010

Hjertekort { Ett trykk }

 Tenk at det allerede er november....og bare en måned igjen til advent...min favoritt høytid :o))
I dagene som kommer legger jeg ut bilder av prosjektene som jeg hadde med i siste nr av Ett trykk.
Her er hjertekortene som jeg har laget av kakeservietter som er formet som et hjerte.
Serviettene måler ca 16x16 cm. Mønsterarkene er fra Maja design. 
Hjertene har jeg stanset ut med spellbinders...jeg har brukt det største hjertet.
Motivene har jeg fra en clipart cd.


 Teksten på dette kortet er fra North Star stamps.
 Tekst stemplene jeg har brukt bak på kortene er fra Inkido og KH design.
Ønsker dere en flott start på en ny kreativ uke :o))
Klem Anne Kristine

17 kommentarer:

Эвелина Лазарчук sa...

they are beautifui!!! feels like christmas! =)

Renate sa...

Disse er bare så skjønne Anne og det er moro å se dem i full størrelse skikkelig.
Fantastisk flott fargebruk og nydelig avdempet med sverting. Du er min favoritt scrapper vet du!
Klem Renate

Kari sa...

Også min favoritt scrapper... ;-)

Utrolig flott og kreativt. Hvor får man kjøpt slike kakeservietter?
Holder du kurs her i Halden?

Kari :-)

Anonym sa...

Hey Anne, This is so great. I will keep this in mind. So beautifull.
xoxo Cecilia
All your projects are beauties as always.

Marianne/skorpionen sa...

Så utrolig lekre hjerter! Så herlige fargetoner! Stilig med serviettene.

Ha en flott dag!
Klem
Marianne

Pia sa...

Ja det var så mange lækre sager du havde med i Ett Trykk, dejlig julet med så mange fine detaljer
Du må have en god dag
knus Pia

Heidi sa...

Nyyyydelige!!!!

Unknown sa...

Uuuuuunderbara julprydnader då gör, så vintage, det gillar jag verkligen.

Kram Ingela

Riet sa...

Ohhh wowwwww Anne,Kristine,This is so wonderful,I love the images and your papers.
So beautiful details.

Hugs Riet.x

Scrappellen sa...

..Og min favoritt, du vakre skapning!:) gjett om jeg har slukt alle de nydelige, delikate og julete kreasjonene dine i Et Trykk da!:)) Makan til inspirasjon og ideér du sitter inne med Anne:).
Det er som de sier over her..veldig nydelige og avstempte farger, med akkurat passe sverte!:)

Ønsker deg en rolig, koselig, avslappene og kreativ kveld!
En go'klem, Ellen:)

Randi Elisabeth sa...

Ååååå de var kjempe fine altså. Morsom fasong, en kjempe ide`. Og som alltid i fine farger og flott pyntet:)

Anne Bente sa...

noget såååå skønne,der var mange flotte ting du havde lavet
tak for inspiration
klemmmm

Tina sa...

De er da noget af det allersødeste, jeg har set!

Tone K. sa...

Du og du så lekkert !!
Helt fantastisk !
Du er bare helt rå altså :o)
Det er utrolig gøy å se på alt det flotte du lager !

Ha en fin dag ! :o)

Antje sa...

Hei igjen Anne Kristine,
da var de skjønne hjertekortene dine ... tusen takk for koselig kommentar på mine varianter. Det setter jeg stor pris på :)
Takk for at du deler din kreativitet med oss :) En herlig blogg du har !
Ha en riktig så flott og kreativ uke du også !!
Klem fra Antje

Janne sa...

Rett og slett bare helt nydelige:)

tanja sa...

Nyyyydelige!!!!

xxxx tanja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...