mandag 11. oktober 2010

Noen julekort {DT Inkido}

 Noen julekort jeg har laget med de nye mønsterarkene
til Inkido : Classic... som Lise-Lotte har designet.
Likte disse arkene veldig godt ...skikkelig klassisk jul :o))
Rosetten er stanset ut med Tim Holtz sizzix dies og
i midten har jeg stemplet med 24.12 post .

Under tekst stempel har jeg stanset ut en snøstjerne med Martha Stewart punch.
 På tag'en har jeg stemplet med Post card. og Kristall stor

 På dette kortet har jeg brukt stemplene:
Jul kollage har jeg stemplet på glossy ark.
 Snøstjerner stanset ut med Martha Stewart puncher.
 Inni kortet har jeg stemplet med Carte text og splash

 Snøstjernen bak teksten er stanset ut med spellbinders.
 Pyntet med perletråd og blomster.
Ønsker deg en flott start på en ny uke :o))
Klem Anne Kristine

13 kommentarer:

Kylie sa...

Oh WOW Anne Kristine! A beautiful creation with so many gorgeous details!
Hugs
Kylie

milena60 sa...

Как всё интересно неизбито.Очень нравятся работы.

Knerten sa...

Så flotte kort ! Stilig med den noterosetten du har laget her :-)

Lena B E sa...

Åh så vackert!! :)
Vad otroligt mycket fint du gör, jag såg repotaget om dig i "Ett trykk" och hittade din bloggadress där. Så många vackra alster du visade i tidningen! :)
Hit kommer jag gärna igen och därför lägger jag mig till som följare av din blogg. :)
Ha en fin vecka.
Kramar från Lena

Maria Therese sa...

Nydelige kort og lekre stempler!!!

Maggie sa...

Så vakre kort! Disse mønsterpapirene er helt nydelige. Den rosetten av notepapir med punchet snøkrystall er utrolig søt.

Mette`scrap sa...

Nydelige kort og lekre papirer.

Synnøve sa...

wow, det kaller jeg kreativitet og produktivitet!
Kjempelekre kort! Så godt å se litt jul der ute igjen.
Ha en flott uke,
klem

Anne Bente sa...

åh..... så smuk,vild med den rosette der
klemmmmmmm

Anonym sa...

so much to look at Anne! Loveliness! Love the pendant... brown and red together is the ultimate! lol TFS!
Pam Going Postal

Pinklady 68 sa...

NYDELIGE julekort!!!
Ønsker deg en fin og kreativ uke!
Klem Laila.

Camilla sa...

Herlig! Den snøkrystallen var bare helt lekker, særlig den hvite med perlene:) Så flott også den "rosetten" på første kortet (noteark og snøkrystall). Og så er det så fint det kollagestempelet fra inkido, takk for mail!:)

Camilla

Louise sa...

Åh! Så mkt vackert på en och samma gång :) Jag tappade nästan andan där ett litet tag, Anne :) De här sstren är så underbara :) Jag älskar rosetten du gjort med TH die. :)

Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...