søndag 2. mai 2010

Sketchy Colors utfordring # 22


Utrolig hvor fort en uke går...ny utfordring i bloggen til Sketchy Colors.
Og denne gangen er det en skisse som er utfordringen.
Det ble en LO fra meg denne gangen...bildet er av to av våre døtre
som er på New York tur.
Mønsterarkene jeg har brukt er de nye papirene fra Heartfelt Design.
Pink music notes og Pink damask
Nydelige blomster fra Prima

Her har jeg brukt et stempel som jeg fikk i DT pakken fra D'amore alure
Som er denne månedens sponsor.

Ha en flott søndag alle sammen og
håper dere liker skissen og blir med på utfordringen.
Klem Anne Kristine

8 kommentarer:

Marianne sa...

Bare lekkert Anne! Jeg elsker disse nye papirene til Heartfelt Design. Bildet var stiiilig, og teksten ga meg et smil om munnen:)
Ha en fin søndag vennen:)

Masse klemmer fra Marianne:)

Hildegunn sa...

Nydelig LO, flotte blomsterdetaljer du har brukt! Herlig med bølgepapp og utrolig morsom tittel :)

Ønsker deg en fin søndag!
Klem

Beatemor sa...

Denne var supernydelig! Herlige farger og flott oppsett! Ha en kreativ søndag!

Anonym sa...

Lekkert ja, Anne Kristine!! ♥

Gitte sa...

Åh hvor er det LO bare smukt. Super opsætning af papir og billedet.:)
Du må forsat ha' en dejlig søndag
Klem Gitte

Synnøve sa...

Superlekker LO!!! Du lager utrolig mye flott.
Tusen takk for masser av inspirasjon!
Klem

Unknown sa...

your work is amazing!!!!

sheeba
www.quillingbug.blogspot.com

Maria Therese sa...

Kjempe lekker lo!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...