mandag 8. februar 2010

Hurra...hurra ....


Endelig har Papir i Hjertet fått inn dette "Hurra" stempelet...pluss mye annet nytt fra Inkido
Det er en av mine favoritt stempler..så greit å bruke....og spesiellt til guttekort.
Laget et veldig enkelt kort her ...bakgrunns ark fra
den nye serien til Inkido...drömmar striper blå.
Ellers har jeg brukt en tag , bølgepapp , thickers og Ruta brun
Ta en titt inn å se alle nyhetene Papir i Hjertet har fått fra Inkido i dag :o)
Ha en fortsatt fin mandagskveld.
klem Anne Kristine

9 kommentarer:

Hildegunn sa...

Knallstilig kort, jeg har fått sansen for det bingostemplet, så jeg stikker nok innom PiH ;)

Ha en fin kveld!
klem

Karina Beck sa...

Kanonflot kort i dejlige farver.

izi sa...

Enkelt, men veldig stilig kort. Er kjempeglad for at pih har fått inn det stemplet, så det endte rett i handlekurven. Ha en flott mandagskveld:)

Pia sa...

så nydeligt kort og det stempel er også på min ønskeseddel, så lækkert.
knus Pia

Linn sa...

Dette var et utrolig tøfft kort, elsket kontrastene med det sort hvite til den lyseblå bakgrunnen og de bingokortene wooow. Det er et MÅ ha stempel helt klart :)

Grethes scrappehjørne sa...

Kjempeflott kort, Anne. Dette stemplet må jeg skaffe meg.
Ha en flott dag.
Klem fra Grethe

Britt-Inger sa...

Härligt och enkelt kort :) :)
Ha en skön tisdag, om det går ;)
Kramar.

Anonym sa...

Superflott:D

mettepip sa...

Så stilig kort Anne Kristine. Flott det stempelet ja;) Lekkert med brunt og blått, og enkelt er flott det også!
klem fra
Mette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...