onsdag 6. januar 2010

Skissedilla # 41

Mitt bidrag til ukas flotte skissedillaskisse som HegeAL har laget.
Bildet av Hannah Louise på julaften har min datter tatt.
Mønsterarket er fra Webster ...malt bølgepapp med Gesso og strødde
litt sølv glitter over før malingen hadde tørket.
Hannah Louise elsker glitter og bling så det passer fint å litt ekstra på
de LO'ene som er til henne :o)

Pyntet med blomster fra Prima ...bling swirl...rosa fjær...og gammel blonde.
Tusen tusen takk til Ny dilla jente som valgte min vinter LO
som en av Dilla på 7 ...det varmet veldig godt på en kald dag :o)
Nesten 20 minus her i dag ...brr....kaldt er det...
godt å kunne fyre opp i peisen idag :o)
Ha en flott dag alle sammen.
klem Anne Kristine

20 kommentarer:

Jacqueline (Sjakkie) sa...

Wow, what a beautiful lay-out! great colours and details.
Hugs Jacqueline

Torill sa...

Veldig nydelig!!!!
Så lekkert det arket, og jeg digger måten du har brukt treet som dekorasjon under bildet! KNALL!

26 minus her i dag.....

Mokka sa...

Ååååhhh, denne var bare rett og slett helt utrolig nydelig!!!

Marianne/skorpionen sa...

Nydelig!
Lekker bruk av mønsterarket.
Likte veldig godt sølvglitteret på bølgepappen. Nydelig bilde forresten!

Ha en flott dag i kulden!
Klem fra Marianne

Kari sa...

Denne var rett og slett vakker, Anne Kristine!

Klem, Kari

MonaV sa...

Fy søren Anne Kristine....denne tok virkelig pusten fra meg.
Så nyyydelig!!!!

Sitter inne og fyrer i dag jeg, her er det - 29 ute....da går en bare ut hvis en MÅ.

Ha en fin dag da!

Monica sa...

Så otroligt vacker!!

HegeAL sa...

åå så nydelig. Herlig stemningsfull LO og bilde. Flott med de rosa detaljene.
Takk for at du deltar!

Filharmonica sa...

For en lekker LO! Du er en mester Anne Kristine :-)) Det ligger en hyggelig overraskelse til deg i bloggen min!

Tonje - fantorangen sa...

Nydelig LO! Sølvglitteret og den hvite gessoen ga virkelig en vinterlig stemning - må prøves ;)
Så tror jeg virkelig at jeg må ta meg et dypdykk i mormors syskrin for å se om jeg ikke kan finne meg litt fin gammel blonde :D

having a {me} day sa...

WOW! This is beautiful! Great use of the Websters papers. keeleyxx

Anonym sa...

Heia!:)
kjempe fine blogg :)
Vil følge deg, so legg meg til:)
klem Linn

Elisabeth Helland sa...

holy macaroni, denne var virkelig magisk......tusen takk for at du deler av din kreativitet....og du, håper du og dine har en flotters-kalotters tordag...

Connie sa...

Fantastisk flott LO, og så utrolig mye annet fint du lager også!

Hilsen Connie

Mrs X sa...

Åh, vilken vacker layout!! Mycket stämningsfull och så fin med allt det vita/beige!

MonaV sa...

Pssst jeg har noe til deg på bloggen min.

Lene s sa...

Utrulig nydelig! Så harmoniske og fine farger! Stilig med det treet på arket!

Guro sa...

Nyyydelig!!!! Masse detaljer :-)

Britt-Inger sa...

HIMMELSKT !!!!!!!

Aud R. sa...

Dette var en utrolig lekker side!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...