mandag 23. november 2009

til & fra tag....... {DT Inkido}


Laget denne tag'en for en stund siden til Inkido's blogg...
Bakgrunnen har jeg laget med distress ink noe Mariante viste meg
da vi var på treff sammen hos Inkido.
Teksten har jeg embosset med 3 lag UTEE gull og stemplet teksten
oppi UTEE embossingen mens det var varmt.
Kantene på tag'en er embosset med klar UTEE
Alle stemplene jeg har brukt kommer fra Inkido


Vil bare minne dere på at det har en blog candy i utfordringsbloggen
Sketchy Colors


Ønsker dere alle en flott start på en ny kreativ uke :o)
Klem Anne Kristine

6 kommentarer:

Anne sa...

For en lekker tag Anne!
Jeg må sette igang melting pot'en min jeg også, det blir en utrolig flott effekt ser jeg! =)

Klem fra Anne

❤ Kaia sa...

Hei.
Skal vi til Sharm flere ganger kommer vi nok til å gå opp ett hakk på hotellstandaren, MEN når det er sagt.
Det er første gang tårene har trillet nå jeg har dratt fra en plass. Personalet på hotellet var noen utrolig flotte mennesker, servicen helt utrolig, og korallrevet ved hotellet var like bra som Ras Mohammed.
Vi er veldig fornøyd med ferien i allefall. Lever noen mnd på den, og det skal ikke gå et helt år til neste gang, det blir for lenge.
Snakkes, eller som de sier i Egypt, ashufak badim

Klem fra Kaia

Nina sa...

Heisann!

Tusen takk for koselige ord i min blogg *klem*

Tagen din er jo bare såååå flott, nydelige farger ♥♥♥

Ha en fin kveld!!

Klem fra Nina

mettepip sa...

Så flott tag! Likte teknikken med embossing og UTEE, - det må nok utprøves;)

Lykke til med den nye utfordringsbloggen, har lagd et innlegg i blogge min;)
klem fra Mette

Paper Paradise sa...

Love this tag, and everything else you do for that matter. Love visiting your inspirational blog x

Lena Katrine sa...

Så nydelig tag, vennen! Et helt eget lite kunstverk, i flotte farger og med lekne teknikker!
Nydelig!

Go'klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...