fredag 20. november 2009

sukkersött utfordring # 62


Ja da er det ny fredag og ny utfordring i sukkersött sin blogg.
Denne uken har vi besøk av gjestedesigner AINA
hun har laget et nydelig kort som vi har laget en skisse etter...
Sponsorer denne uken er Motivet

Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign
Stempelet er fra Motivet.
De røde "bærene" er pom poms som jeg har klippet av selve båndet.
Malt med rød shimmerz
Bladene har jeg punchet ut fra Martha Stewart's nye punch.
Grenene er også fra en punch.
Ellers har jeg pyntet med gamle boksider..bånd og knapp
Rammen rundt motivet er spellbinders.
"God Jul" stempel fra Inkido

Jegt har valgt å slutt som DT i sukkersött ....
så dette er mitt siste kort.
Det har vært en glede å få være sammen
med teamet som har gitt meg masse skaperglede.
TAKK til dere i teamet !!!
Kommer til å savne dere ....stor klem til dere alle sammen.
Ønsker dere lykke til i fremtiden!

God helg alle sammen ..her blåser vi nesten bort...
Nå hadde det vært koselig med snø....det snør litt i bloggen min da :o)
Klem Anne Kristine

13 kommentarer:

Ann-Katrin sa...

Så flott julekort og flott dekorertt. Stilig med rammen.

Maria Therese sa...

nydlig kort ♥

Anonym sa...

wonderful!

Linda S. L sa...

nydelig, helt nydleig! fargene og pynten gjorde seg så godt sammen med motivet! helig motiv btw og flott malt :)
klem

Ursula's Kreativecke sa...

gans toll das lachende Engelchen!

Gruß Ursula

Marianne/skorpionen sa...

Så nydelig kort!
For en kreativ måte å bruke pompom på, takk for tipset, det skal jeg ta med meg videre :)

Ha en flott kveld og helg!
Klemmer fra Marianne

Alina sa...

very beautiful creations, since my last visit, Anne Kristine!
Hugs, Alina

Karina Beck sa...

Superfint kort. ( Flot ramme )
God weekend.

tanja sa...

beautiful card and creations visit this blog was pleassend by by tanjadutch girl

Meretekj sa...

Kjempelekkert kort!
Stemplet er så nydelig.

malla-me sa...

Nydelig og sart julekort.
Marit

Kristine sa...

Ååå anne Kristine!
Det siste sukkersøttkortet ditt er jo så herlig! Du avslutter med brask og bram!
Lykke til videre på ferden både med kortlaging, scrapping og Sketchy Colors!
Kommer nok til å besøke deg jevnt og trutt!
Klemmer fra Kristine

Tiina sa...

Så sött och stämningsfullt julkort du har skapat! tack för den fina kommentaren du lämnade på min blogg. Ha en fin kväll!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...