onsdag 14. oktober 2009

Papirpose med tag...{DT Papir i hjertet}


Enda et julekort som jeg laget til Galleriet for Papir i Hjertet.
Her har jeg sydd en pose av mine papirpose rester fra fjorårets
julekalenderen som jeg hadde fra Papir i hjertet .
Pyntet utsiden med mønsterpapir fra Inkido...Noter og gran blå
Tekst stempel "vi ønsker dere.." er også fra Inkido.
Pom pom fra Fancy Pants
tags'en har jeg brukt tekst stempel fra KH design


Snøstjernen er en punch fra EK success
som jeg har malt med Shimmerz Gold Glimmer
Den lille snøstjernen er en punch fra Martha Stewart

9 kommentarer:

Ania - "Z Papieru Tworzone" sa...

Oh, this is so amazing... I love your style!

Anne Bente sa...

åh....noget sååååå nydeligt.

klemmmmmm

Pia sa...

sååå super nydeligt, som du dog finder på, lækkert kort i skønne farver, det må liftets jeg har nemlig købt 1000 tag(manilla mærker) så det kan være årets julekort skal laves sådan, tak for inspiration.her skinner solen dejligt men det er kold.
varme knus fra pia

Anonym sa...

really fantastic!
elborgi

MonaV sa...

Nyyydelig juletag!!!

Marianne/skorpionen sa...

Så nydelig!
Blått og brunt er vakkert sammen :)


Klemmer
Marianne

Camilla sa...

Så nydelig! Sarte farger og herlig stemning:)

Camilla

❤ Kaia sa...

Nydelig !!!
Du tryller frem de lekreste godbiter, gang på gang på gang på gang.
17 dager igjen ;o)

Hanne sa...

Så nydelig julekort! Fantastisk vintagestil!
Klem Hanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...