torsdag 15. oktober 2009

Det er helt rått...{Papir i Hjertet}


Philip er så stolt at han klarer å "svømme" under vann .
I sommer lærte han endelig å svømme og da i tillegg klarte han det under vann :o)
Laget denne LO'en til en utfordring vi i hjertelaget hadde i september..
hvor vi skulle være kreativ med plastikk ...det skulle være rått..vått og blått..
Var uheldig med sprayingen av Glimmer Mist her..ble liksom "too much" på den
ene siden...ellers har jeg brukt rester fra spille brikker (de med hull) som mask...
Overlay ramme fra Hambly...chipboard bokstaver fra Chatterbox

Mitt innslag av plastikk var sirkler som jeg sydde av cellofan poser som
Prima blomstene ligger oppi....puttet noen perler inni.

En bit bobleplast som jeg hadde fra en tidligere stempling med bobleplast...
greit med gjennbruk ;o)


Her skinner sola i dag og jeg sitter og ser ut på en gul..grønn skog
Ha en flott dag alle sammen :o)
klem Anne Kristine

8 kommentarer:

Randi Elisabeth sa...

Denne var rå, blå og våt:-) Du fikk dette kjempegodt frem med de forskjellige teknikkene og pynten du hadde brukt. Føltes nesten som en ser inn i bassenget;-)

Tana sa...

Страничка получилась просто превосходной!а идея с прозрачными кармашками-просто гениальна!!!браво!

❤ Kaia sa...

Synes den var kjempeflott jeg.
Stilig med bobleplasten, og perlene inni posene.
16 dager igjen.
Hvor var det dere skulle bo ? Sharm ?? Vi er i El Hadaba mener jeg det var.
Klem fra Kaia

Pia sa...

super fedt layout i skønne farver og super detaljer. Du må have en dejlig dag.
knus Pia

Rhonda sa...

Great LO Love all the different elements you have used! Amazing

Beatemor sa...

Kjempetøff Lo med bruk av mye uvanlige detaljer! Denne likte jeg kjempegodt og synes ikke det ble "too much" glimmermist på den ene siden.

Linda S. L sa...

denne va knall kul! digget bruken av glimmer mist og bobleplast! Syns ikke det ble 'too much' jeg heller! knall stilig ble det!
klemmm

Karina Beck sa...

Hvor er det flot!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...