lørdag 1. august 2009

Sukkersött feiringen fortsetter.......


Vi fortsetter med feiringen hos sukkersött og denne gangen er utfodringen....
Lag et kort i minimalistisk stil. Maks 2 mønsterark, maks 2 stempeltrykk, maks 2 pyntesaker.
C&S er ikke akkurat min stil merker jeg ...hadde litt
vankelig med å bare ha 2 pyntesaker på kortet :o)
Motiv stemplet på utsiden av kortet er fra Papirloftet .
Swirlen er fra Autumn Leaves.
Blondeborden er punch fra Martha Stewart.
Og jeg har brukt Walnut Stain stempelpute
gjorde det enkelt inni kortet også....tekst stempel fra teresa collins
swirl stempel fra Autumn Leaves.
sommerfugl punch fra Martha Stewart.

Ja da er det bare å forsette å lage kort :o)
Følg med kl 16.00 da kommer det en ny utfodring.

3 kommentarer:

Gitte sa...

Ih hvor har du lavet mange smukke LO's og kort på det sidste. Du er bare så kreativ Anne Kristine.:)Du har altid smukke detaljer og farve samsætninger på dine kort og LO's. Jeg finder altid en masse inspiration på din blog hvergang jeg kommer forbi. :)

Du må ha' en rigtig dejlig weekend.
Klem Gitte

Zarah sa...

Heeeelt underbart! ♥

DeeDee sa...

beautiful card..your things are look so polished and perfect...great wrok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...