onsdag 19. august 2009

Let's get shabby challenge #2

Laget denne LO'en til en utfordring de har hos Let's get shabby
Bildet er av Hannah Louise som tuller litt
da jeg skulle ta bilder av henne med englevinger på.....
Mønsterarket er fra MME ...gamle boksider...kakeserviett...
Hjertet ( rutete tekstil) har jeg sydd på et noteark....
Gamle blonder...og knapper....
Papirdukken er fra 50-tallet og kommer fra hennes tipp-oldemor
som klippet de ut fra aviser for å gi til barnebarna :o)
Blomster fra Prima...sommerfuglen er Karen-Marie klipp
Rundt kanten på LO'en har jeg punchet med Martha Stewart punch.


Knappene har jeg sydd fast på en rest fra en gammel bokside og limt på LO'en.

Litt brun Glimmer Mist på boksiden.....

Gammel "sølv" knapp ....og fjær....

33 kommentarer:

wendela sa...

beautiful work!!

MonaV sa...

Jeg elsker det lyseblå og hvite her.
Denne er superduperflott!!!

ha en fin dag!!!

Lene sa...

Nydelig LO! Jeg digger at det er en jente LO som er laget i blått
:-)

Vibeke sa...

Så helt utrolig nydelig!! Skikkelig lekker var den:)

mandysea sa...

Sooooo pretty!! That photo is adorable!! Love the colour and the layering!
Thanks for playing along with us at shabby!

Annette sa...

Hvor er det bare smukt. Er vild med at det er så pigeagtigt, og så med den flotte drengeblå farve.
Super mange flotte detaljer.


God dag,
Annette

Julie sa...

oh wow I so love that cheeky photo thanks ever so much for playing along with us at Shabby.

zandra sa...

Love your take on the challenge!
Hugz, Z

Torill sa...

helt utrolig nydelig!!!
En skikkelig GOD-side!! Lykke til, klems

Evgenia Petzer sa...

This is really- really fabuluous! Like all the details!!!

Lena Katrine sa...

En helt nydelig LO! Et bedårende øyeblikksbilde, lekre farger, og jeg stadig like imponert over alle de smakfulle detaljene dine ;)

Ha en fin kveld! Go'klem

Gladie sa...

For en fantastisk lekker side! Nydelig e farger, og helt digg at du bruker gamle og kjære skatter :)

Pia sa...

En flott og detaljrik LO! Jeg likte spesielt godt bildet, fikk meg til å smile! Herlig!

cve sa...

Gorgeous!

Anonym sa...

Så nydelig, herlig bilde og det er så flott med lyseblått på vintagesider syns jeg! Punch-borden rundt var skikkelig lekker!

Deb sa...

This is just beautiful. I love your paper doll - so sweet.

❤ Kaia sa...

Jeg slutter ikke å bli imponert over LO'ene dine.
De er så proppfulle av nydelige detaljer, at jeg blir helt satt ut. Nydelige farger..
Klem fra Kaia

Toni sa...

Luv this!!! Great job on the challenge!!!

Ruth Philps sa...

So deliciously sweet..isn't gingham just perfect for girls!!

pia iris sa...

en nydelig LO med din kjente stil, proppfull av herlige detaljer.
du må ha et oppkomme av gamle skatter.

Maria sa...

Wow, this is gorgeous and fun!!! Great picture!!
Maria

Karina Beck sa...

Wauw, hvor er det smukt. Så meget at kigge på!

Marianne/skorpionen sa...

Åhh...denne var helt nydelig! Så nydelige farger, alt stemmer jo. Herlig bruk av pynt, både nytt og gammelt. Er så imponert over alt hva du har av gammelt "arvesaker" som nå får et nytt "liv" på dine kunstverk.
Herlig bilde :)

Ha en flott dag!
Klem til deg
Marianne

Anne Bente sa...

åh.... hvor er den dog flot, såå mange flotte detaljer, og de billeder der wawww
klemmmmm

peperoncinoconmiele sa...

è meraviglioso complimenti!

Anonym sa...

åååå, så nydelig!! Utrolig lekker LO!!
klem ida:o)

Randi Th. sa...

Demme var bare helt utrolig nyyyyydelig!

mettepip sa...

Så vakker Anne! Så mange lekre detaljer du har med. Morsomt med pynten av stoff, og at du er så flink til å bruke gamle ting som har vært i familien. Det vil sikkert barnebarnet ditt sette pris på når hun blir eldre.
klem fra Mette

Elisabeth sa...

Kjempefin! Nydelige farger, og så likte jeg veldig godt hjertet og teksten :)

Krissy Christie sa...

Wow its stunning!

Krissy xx

catz sa...

This is spectacular.....wow, thank you so much for sharing....wow

Scrappegal sa...

Så UTROOOOLIG nyyydelig!!!!!! Lekre detaljer, og lekre farger! :) Er så mektig imponert over alt du lager. Så variert i stilen din! Skikkelig kreativ sjel! Også er du så flink med alle detaljene dine, både nye og gamle! Det er en kunst!

P.S: OpenID virker ikke med Blogger lengre, så jeg må logge inn med en gammel googlekonto som ikke er i bruk.

http://scrappegal.no

Mrs X sa...

Absolutely stunning!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...