søndag 28. juni 2009

Skissedilla # 13


Denne uka i bloggen til skissedilla er det gjestedesigner Francielle
som har laget en flott skisse å jobbe etter....
Fant et gammelt bilde av min mor som jeg hadde
lyst til å scrappe...selv i varmen :o)...egentlig litt godt med litt avkjøling.
Fikk noen nye blomster fra Prima som jeg måtte prøve.
Fuglen er en gammel "nipsenål" fra min mors barndom som hun fikk
da hun og familien var på tivoli København.
De grønne pinsbladene og swirlen er fra Maya Road

Malte med hvit crackle paint på mønsterarket .

Sommer fuglen har jeg funnet på internett og printet ut...tatt på litt glitterlim.

Greit å få brukt emballasjen som følger med Prima blomstene.

Denne nydelige blomsten er fra Prima...de er bare lekre :o)

Blonden på bildet over her er fra min mormor.

Ønsker dere en fortsatt fin søndag :o)
Varme klemmer fra Anne Kristine

14 kommentarer:

Marte sa...

Du er absoulutt min favoritt-scrapper, Anne! Synes du lager så mye lekkert, og med din helt egne og personlige vri. Det må være som et skattejakt og se igjennom de hyggelige LO'ene du skaper av dine kjære. Jeg beundrer der veldig :)
Denne siden av din mor er så personlig og flott. Fabelaktig med pynt fra din mors barndom, og ikkeminst blonde etter din mormor. Jeg synes du er veldig lik din mor, og trodde et øyeblikk det var bilde av deg.. :) Hihi.
Tusen takk for at du deler din kreativitet, du er til stor inspirasjon!
Godklem til deg i varmen, fra Marte

Marte sa...

(*en skattejakt som vi sier her i Norge.. hehe)

Marte sa...

huff, så mye skriveleifer.. Jeg blir flau. Kan jeg skylde på varmen?

Pia sa...

super rålækkert layout igen, troede det var dig på billedet men du har arvet dit smukke udseende fra din mor, super nydelige detaljer Anne Kristine, flot som altid. En rigtig sommervarm hilsen Pia

Hege sa...

Nydelig! Lekker kant rundt bakgrunnsarket, nydelig fargebruk og mange herlige detaljer.

Alina sa...

This looks wonderful, Anne Kristine, stunning details and lovely colours!
Hugs, Alina

Mariannes gjenbruk sa...

Nyydelig Anne ;-)

Anna Maria Niia sa...

Men himmel så fint!!!

Kram

Veronica sa...

Sinnsykt flott!! Herlige detaljer. Du er en skikkelig inspirasjon =)

Karialov sa...

den her var utrolig nydelig.
kjempe mange flotte detaljer og utrolig gjennomført. :)
en skikkelig fryd for øyet. :)

-Karianne-

Chimene sa...

Beautiful page!!
LOVE all the lovely details!

xxxx
Chimene

Carina sa...

Alldeles nydelig :)En skikkelig lekker LO i flotte farger og mange nydelige detaljer...

Jeg ønsker deg en flott uke :)

Klem Carina

mi@ sa...

Utrolig lekker LO. Og så moro at du har fått med så mange personlige ting på layouten. Det gjør den jo ekstra spesiell.

Takk for bidraget

Renate sa...

Noe så aldeles vakkert Anne.
Ikke rart at du er en mesterscrapper. Jeg blir like stum hver eneste gang og dette gir meg lyst til å finne frem bilder av min mamma for å scrappe.
Tusen takk for inspirasjon.

Håper du nyter en iskaffe på verandaen din i dag min venn. Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...