fredag 2. januar 2009

Utfordring # 22 skisse # 6


Nytt år og ny utfordring i bloggen til sukkersött
Denne uken er det en skisse dere skal følge og resultatet mitt ser du her.
Brukt papir fra MME og Melissa F.
Motivet er fra et kort som min mormor fikk til hennes fødselsdag
samme året som min mor ble født.
Har scannet det inn og printet ut på vanlig offwhite kartong.
Teksten er Rub-Ons fra Melissa F. Thankful

ellers har jeg brukt bling swirl og blomster fra Prima .

Lag på lag med gamle boksider som er svertet med Vintage Photo.

Håper dere liker skissen jeg har laget og blir med på ukas utfordring.
Ønkser dere en flott fredag og i morgen skal jeg besøke Papir i Hjertet for første gang.
Gleder meg veldig til dette.

31 kommentarer:

Hildegunn sa...

Nydelig kort og lekker skisse!

Ønsker deg et godt nytt år!

Karina Beck sa...

Hvor er den smuk. Lækker opsat. Jeg elsker vintage stilen ; )

Iselin sa...

Nydelig kort du har laget!
Liker skissen veldig godt, har lagret den. Og håper jeg får scrappet den snart :)

Anne Bente sa...

åhh..... hvor er det bare smukt.ha en god dag
knusssss

Maya sa...

Åhhh *sukk* Så nyydelig,Anne Kristine!
Og så flott skisse,den likte jeg suuuupergodt :)
Ha ei flott helg,
klem fra Maya :)

Anita sa...

Dette kortet var utrolig flott, Anne! Og det var kalenderen din nedenfor her også. Alt du lager er bare helt vidunderlig vakkert!:) Likte skissen din veldig godt, selv om det ble et kjapt kort fra meg nå.

Håper du får en flott helg! klem fra meg.

Carrin sa...

Blir like overveldet jeg hver eneste gang jeg besøker bloggen din!!!
Og du; heldiggrisen som skal på PIH...hulk! Sååååå misunnelig! :/

Meretekj sa...

Kjempeflott skisse,.og nyyyyydelig kort.

milli sa...

Du og du for et nydelig kort og tusen takk for utrolig fin skisse, var veldig gøy å jobbe med!
Så spennende med historien bak motivet, gir kortet noe ekstra.
Håper du hadde en fin nyttårsaften og ønsker deg et strålende godt nyttår!

Klemmer fra
Camilla

tessa sa...

nydelig kort!!

Anonym sa...

Hi Anne Kristine, first of all, all the best for you and your family for 2009!
I hope you will be a lot of inspiration again for me and certainly also for others this year. I so love this card!!! It is really gorgeous.
xoxo Ceciel

Liten scrapper sa...

Utrolig nydelig kort!!<3<3
Dette er første besøket mitt i bloggen din, men definitivt ikke siste!! Du lager utrolig masse nydelig!! Kortene dine er så fine, samtidig som de ser hjemmelagde ut!<3<3 I will be back!

Klem fra Merethe

Torill sa...

KNALL LEKKERT!!!
Og det bildet var bare så fantastisk!! (Selger du noen?)
Fantastisk start på det nye året!!
Klem

Solrunn sa...

WOW så utrolig flott kort, liker deg... JA det er helt klart... digger det;) Og så utrolig morsomt å bruke et kort som din mor mor har fått for mangen år siden;) Veldig søtt bilde også;)

Godt nytt og kreativt år 2009!!

Nyttårsklem fra Solrunn!!

Gitte sa...

Godt nytår. Håber du havde en rigtig dejlig nytårsaften.:)
Det kort er jeg vild med. Som altid har du nogle lækre detaljer på.
Den kalender du har lavet er utrolig flot. Super ide med at bruge sider fra en bog.:)
Du må ha' en rigtig god weekend.
Kram Gitte

Pia sa...

Altid en skøn og dejlig fornøjelse at besøge din blog , utroligt at du kan lave det ene flottere og lækre end det andet, hvor kommer det fra, en super kreativ åre, fantastisk.
Klem fra Pia

Marit sa...

Både skissen og kortet som var laget her ble utrolig skjønt :)

Monique sa...

This is fantastic! really love the distressing and vitage look! the colourcombination and of course the cute image!

Oxana sa...

Så utrolig nyyydelig kort!!!

Alina sa...

Gorgeous card, Anne Kristine, beautiful colours, details and sketch!

The best wishes to you for this year!
Hugs, Alina

Mariannes gjenbruk sa...

Nydelig Anne !!!! Og kalenderen din er super flott ;-)

wendela sa...

beautiful.... as always!!

Annette sa...

Stunning card! Love the vintage look!

Chimene sa...

I adore this!!!!
So so beautiful!!!

XXXX Chimene

Anneli sa...

Så underbara kort . så GLAD jag är att jag hittade din sida. Här kommer jag hälsa på ofta.. Så mycket inspiration jag har fått .. har det lift varning..
God fortsättning på det nya året.

Kram ANneli

ML sa...

Nyydelig kort og skisse!

Asil sa...

Dette kortet er så nydelig at jeg bare MÅTTE prøve meg på en lift.. Helt fantastisk flott kort! Tusen takk for inspirasjonen!!!

Jamie Pyles sa...

Simply Lovely!!! Happy New Year Anne!! Beautiful work as always!!
Take care
Jamie

Hanne sa...

Tusen takk for kjempehyggelig kommentar på kortet mitt til skissen!!!
Utrolig stili å bruke et gammelt motiv på den måten!
Klem, Hanne :)

Unni sa...

Tusen takk min kjære venninne. Jeg var så heldig som fikk dette kortet av deg. Jeg nyter å se på både det og andre ting jeg har fått av deg. Du er en kunstner som formidler gode ting gjennom det du gjør.
Klem Unni

Yngve sa...

Hej Anne Min lilla syster fick ett otroligt fint kort på sin födelsedag. Hon visade mig kortet här på din sida. Jag är överens- det var fint. Roligt att du har blivet så bra på det här. Roligt att se bild på barnbarnen också:-)

Yngve & Vigdis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...