lørdag 4. oktober 2008

Utfordring # 3 i bloggen til Ett trykk



Denne oppgave skulle vi kun bruke mønsterark og ikke noe stæsj. Kunne bruke stemplet motiv og tørrembossing.
Ble noen røde julekort og jeg har brukt papir fra 3ndy juleserie på det øverste kortet. Piken er klippet ut fra et mønsterark. tekst stemplet er fra KH design. Har tørrembossed en bit rød bazzill.
På det nederste kortet har jeg brukt noen gamle restepapir.
Tekst stemplet er fra Stempelglede.
Motivet er et stempelmotiv jeg har fått. Trenger å øve meg mer på å fargelegge motiver....er i trening :o)

Da tar jeg kvelden så får jeg se om jeg fortsetter i morgen på resten av utfordringene.

Ønkser deg en god lørdagskveld!

11 kommentarer:

Daniel August sa...

WOW!!

Men hvis du skal se det jeg har laget må du gå inn i Hobbybloggen min..

Mvh
Daniel

Desirée sa...

Himmel og hav så mye flott du har laget til utfordringene!! Knallfine kort!

Karina Beck sa...

Superflot kort.

Pia sa...

Hvor er det flotte kort, du har bare så mange lækre tekst stempler og motiv stempler,søde i farverne. God aften til dig også

Eli sa...

Åhhhhh - for noen utrolige julekort!!! Nydelig!

Takk for at du tok utfordringen!

Camilla sa...

Sååå stämningsfullt och fint.
Gillar det översta massor.
Känner doften av Jul lång väg..
Må så gott:
Kram Camilla

WencheP sa...

Dette er helt klart et bevis på at kort kan være skikkelig lekre selv uten masse stæsj! Nydelige!

Alina sa...

Beautiful cards, Anne Kristine, all of them and that wedding card is so elegant!

Hanne sa...

Du hildrane... skjønenr ikke hvordan du klarre å få alt til å se så riktig ut - farger og motiver - likte det øverste, så ut som pappbiten tl høyre var en del av kjolen til motivet ;)

Linda S. L sa...

Helt nyyyydelige!!

inger synnøve sa...

flotte julekort:):)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...