lørdag 4. oktober 2008

Utfordring # 2 i bloggen til Ett trykk






Denne utfordringen var å lage et julekort/vinterkort i blåtoner.
Ble noen engelkort i blåtoner. Øverste kort er papir fra 3ndy juleserie. Nydelige ark! Tekst stemplet er fra KH design. Tatt litt lyseblått glitterlim på englevingene og rundt teksten.
Noen QK snøstjerner.

Det nederste kortet har jeg brukt noe gammelt restepapir. Nydelige englestemplet er fra Stempelglede. Jeg har stemplet med faded jeans og embosset. Snøstjernene er fra samme stempelplate som englen. Kjempefine er de. Har tatt litt glitterlim på den jeg har klippet ut. Teksten inni kortet er også fra samme stempelplate
Har malt med weathered wood crackle paint over en gammel bokside.

Takk for at du er innom og titter !

8 kommentarer:

Pia sa...

Jøsses hvor er det bare flot, hvor får du alle de gode ideer fra, super super flot og så lækkert. Jeg venter på næste opgave, det er supert med sådan en dag til fordybelse og det er manden der må lave alt det huslige. Fortsat god fornøjelese

Anne Bente sa...

åhhhh, bøjer mig i støvet, hvor er du dygtig.

Karina Beck sa...

Rigtig lækre kort, wauw...

Vibeke sa...

Gud, så utrolig delikate og nydlige kort!!! :)

Christel (scrappeberta) sa...

WOW si æ bare, utrolig lekkert!!

Hanne sa...

Herreminskaper, så vakkert... får bare lyst å ta litt på disse her asså, så nyyydelige!

yorkiemum sa...

Disse lyseblå kortene er bare såå nydelige Anne, Og for et herlig englestempel, det må jeg få låne et par trykk av. Du er bare så flink, dååne!

Linda S. L sa...

for non lekkre julekort!!!
:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...