fredag 24. oktober 2008

sukkersött utfordring # 13 / sukkersött challenge # 13




Denne uken er det gjestedesigner Katharina Frei som besøker sukkersött og hun har laget en flott skisse som er ukas utfordring.

Hun er en utrolig dyktig og kreativ kortlager fra Sveits. Hun er nok kjent for de fleste, hun driver nemlig det ganske så nyoppstartede, men utrolig populære stempelfirmaet A Whiff of joy


Dette er min løsning på skissen.
Jeg har brukt papir fra Anna Griffin.
Prima blomster og inni blomstene har jeg bruk noen charms og halvperler, som vist på det ene bildet her.
Pyntet med litt bling mellom blomsterklasene.
Tekst stemplet "gratulerer" er fra KH design
Tekst stemplet som jeg har brukt inni kortet er fra Stempelglede.
Sommerfuglen er fra cuttlebug .

Ønsker dere alle en fin fredag og en riktig god helg. :o)




23 kommentarer:

Iselin sa...

Utrolig nydelig krot!
Mange flotte dataljer of flotte farger.

Anita sa...

Nydelig kort! Det var så utrolig flott med det blå og det grønne mot de lyse fargene her, kjempelekkert! Og pyntingen din er som alltid vakker:)

Ønsker deg god fredag og helg!:)

klem fra Anita

Gitte sa...

Det er et utroligt smukt kort. Nogle skønne detaljer og farver du har brugt. Det se rigtig flot ud at du har dekoreret indvendigt i kortet.
Du må også have en dejlig weekend.:)

milli sa...

Dette var virkelig et helt nydelig kort!
Så fantastisk fine farger og masse lekre blomster! Kjempefint oppbygt, veldig stilrent og vakkert !

Ønsker deg en kjempefin helg!

Klem
Camilla

GREETJE sa...

This is really great!!!

Gro sa...

Så utrolig lekkert, nydelig farger og mange fine detaljer.


ps, har lagt ut julekortet i bloggen min. hihi
Takk for all innspirasjon du gir.
Klem.

Anonym sa...

WOW! jag är mållös!! hur jäkla fint som helst!!!!!
Du är min idol!! ;)
Trevlig helg! Kram Petra
http://paradises.blogg.se

Vibeke sa...

Det var helt nydelig:) Lekkre detaljer og herlig farger:)

Katharina Frei sa...

Wow, this is such a stunning card Anne!! You are truly a paperartist!
Katharina x

Hildegunn sa...

Skikkelig nydelig kort!
Du gir masse inspirasjon!

Ønsker deg en flott helg!

Alina sa...

Very beautiful card, Anne Kristine, I love those blue and green flowers together!
Have a lovely weekend!
Hugs, Alina

Caroline sa...

ååh for et nydelig kort! Så stilig med blått inntil de varme fargene!! Og de små metallpynten du har brukt under de halvperlene ble jeg utrolig nysgjerrig på hvor du har fått tak i ? :)

Varm høstklem fra Caroline :)

Karina Beck sa...

Super flot kort, både udenpå og indvendigt.

Maya sa...

Vakkert,Anne Kristine,vakkert!
Lekre detaljer og nyydelig løsning på skissen!
Du er så utrolig dyktig altså!

Pssst har fiksa oppgavenr nå ;)
Går litt for fort disse uke for meg *ler*

Klemmer fra Maya

Hanne sa...

Så utrolig nydelig, Anne, så lekkert og stilrent og fullt av vakre detaljer *sukk* Du er mesterlig!

Ha en fortsatt fin kveld!
God klem fra Hanne:)

MacNina sa...

Nydelig kort! Fine farger og detaljer !

Kristine sa...

God morgen Anne!
Åååå herre min hatt for et nydelig kort du har laget!
Så kjekt å ikke bare se julekort, for det er det jeg må lage for tiden! Dette bursdagskortet er jo så flott og de flotte blomstene du har laget med charms og perler er så lekre!
Ha en flott helg!
Klemmer fra Kristine

❤ Kaia sa...

Dere sukkersøtt damer er så utrolig kreative :o)
Dette var bare helt nydelig :o)

Ha en super lørdagskveld :o)

Beate sa...

Å wpw, for et aldeles nydelig kort!! Atter en gang :)

Ønsker deg en god helg

Unknown sa...

WOW!!!!!!!!
Så utrulig vakkert!!! Nydelige farger og lekkert komponert!!!
Wow igjen....

klem,
Jorunn!

Ellen Karin sa...

Jeg blir helt målløs over hva du klarer å kreere. Dette er jo beint ut vakkert.

Anne Bente sa...

åhhh..... hvor er det dog et utroligt flot kort, jeg bare elsker din stil.

Anonym sa...

Oh my... this is absolutely breathtaking!!! Utterly gorgeous!! LOVE your stuff... wow!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...