fredag 19. september 2008

sukkersött utfordring # 8 / sukkersött challenge # 8






Denne uken skulle vi bruke noe som er uvanlig å scrappe med. Vi skulle lage et kort der vi brukte minst et ikke scrapperelatert produkt. Dette kan være f.eks. tags fra klær, hyssing, kakeservietter osv.
Det var veldig morsomt å lage dette ....finne litt her og der som man vanligvis ikke bruker på et kort.
Jeg har brukt en buksesele spenne
en bruskork,
noen skiver kork fra en gammel vinflaske kork.
karamell form og en fjær.
Stemplene er fra KH design.
Og papirene er fra Ladybug & friends nye juleserie.







Her ser du karamell formen bak stempelmotivet.
Baksiden av en vinflaske kork på
punch blomsten.
Og en brusflakse kork som jeg har limt litt papir inni og tallene er mm sine rubbons.







Her har jeg stemplet "friends" med distress ink walnut stain på en korkskive .

Swirlene inni kortet er fra Prima sine clear stamps.


Ønsker dere alle en flott helg!!!

14 kommentarer:

Rasofiel sa...

å så utrolig flott det ble :D *må løpe opp på mørkeloftet å se om jeg finner noen gamle snekkerbukser* hoho :D dette var bare knalltøft Anne Kristine :D Du er så full av ideer og påfunn. Umulig å forutse hva du kommer opp med fordi du har en så bred og inik stil. Og uansett hva du tryller frem, så tenker en at vakrere enn dette blir det ikke, men så overgår du deg selv hver uke :# Stolt over å være på team med deg *kjempestor klemmmm* Håpe du får en flott og avslappendes helg :O) VyanMica

PS!!! Og tusen takk for de kjempekoselige ordene på bloggen min :O)

bibbi sa...

Knallfint kort! Stilig å bruke bruskorken sånn! :)

Karina Beck sa...

Sødt kort. Sjov ide at bruge ikke skraprelaterede ting.

anne bodil sa...

Så mange kreative detaljer her, kjempeflott kort!

eba sa...

Et flott kort! Nydelig fargesammensetning, og mange artige ting! Takk for inspirasjonen! :D

Jamie Pyles sa...

Precious card, love the details and textures, and colors, and, and, and.......!!!!:):):)

Anne Bente sa...

Så utrolig flott kort og kreativ løsning på oppgaven! Og så flott å se stemplene "mine" (KH Design) i så vakre omgivelser som du har gitt dem.

Maya sa...

Nyydelig kort,Anne Kristine!
Lekre farger og ikke minst super lekre detaljer!
Så utrolig flott med den bukse-spennen!

Ha ei flott helg,
klem fra Maya

Monica sa...

Utrolig flott kort, helt nydelig. Og her var det masse inspirasjon å hente nedover i bloggen også, håper det er ok at jeg legger deg til i blogfeed'en min :)
Ha en fortsatt fin kveld.

Åshild sa...

Anne Kristine - jeg koser meg såååå i bloggen din! Nydelig sukker-kort! Og ikke minst stilige detaljer.

Ha en fin helg - og ta vare på deg selv :)

Klem

Torill sa...

Så stilig kort!!! Helt topp!
Ville bare si at du har fått en liten søt award av meg - titt innom da vel!

Vibeke sa...

Utrolig flott Anne!!! Skikkelig lekkert!!! Herlig med beltespennen!!:)

Christine sa...

Bruskork, og karamellpapir..guri, du er full av ideer, Anne Kristine :)

Liker fargene du har brukt her, blått og brunt harmonerer så flott sammen.

Ha en flott helg !!

Hanne sa...

Anne Kristine, jeg er så utrolig glad for at vi havnet i DT sammen, sånn at jeg fant deg så lett! Denne bloggen din er en oase, og jeg koser meg sånn her inne! Fy søren, så masse fint du har laget i helgen, jeg er stum av beundring og har notert det ene tipset etter det andre!

Enten det er kort eller scrapping er alt du lager så utrooolig vakkert! *sukk*

God klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...