tirsdag 5. august 2008

Wylde Women Award



Våknet opp i dag til denne awarden som jeg fikk fra
Inger synnøve . Tusen takk det satte jeg pris på og reglene for denne awarden er
:1. You can give it to one or one hundred or any number in between - it's up to you. Make sure you link to their site in your post.
2. Link back to this blogsite tammyvitale so Tammy can go visit all these wonderful women.And remember the Purpose of the Award: To send love and acknowledgment to women who brighten your day, teach you new things and live their lives fully with generosity and joy.

Kunne gitt denne til mange men denne gangen er det disse jeg tenker på og vil gi den videre til.
Salte
Pilfinken
piabau
screppa


2 kommentarer:

Pia sa...

Tusind tak Anne Kristine for denne flotte award, den er jeg meget glad for

Ann-Helen sa...

Tusen takk for denn awarden Anne Kristine *klem* Jeg ble veldig glad da jeg stod opp i dag og så at jeg hadde fått den!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...